3D Kübik Modelleme Uygulamam Blocks 360° Şimdi Yayında!

Yayınlandı: 17 Temmuz 2018 yasirkula tarafından Diğer, Oyun Tasarımı, UNITY 3D içinde
Etiketler:, , , , , , , , , ,

Hepinize merhabalar,

Bir süredir üzerinde uğraştığım yeni Android+WebGL uygulamam Blocks 360°, bugün itibariyle yayımlandı. Bu uygulama vasıtasıyla basit 3 boyutlu kübik modeller oluşturabilir ve bu modelleri Facebook’ta interaktif bir şekilde paylaşabilirsiniz; yani model Facebook’ta 3 boyutlu olarak gözükür.

Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.yasirkula.blocks360

itch.io: https://yasirkula.itch.io/blocks-360

Kongregate: https://www.kongregate.com/games/yasirkula/blocks-360

İndirip yorum atmayı unutmayın!

yorum
  1. sezer maden dedi ki:

    Hocam bir proje üzerinde çalışıyorum fakat yapamadığım bir yer var. Swipe kontrol ile topa ivme veriyorum. Yani ekranda herhangi bir yere basılı tutup istediğim açıya sürükleyip bıraktığımda top tersine doğru ivmeleniyor. Fakat fizik material kullanıp bouncesi 1 yapmama rağmen sekme işlemi stabil değil. Oyun 3d.Topun altına büyüyüp küçülebilen topun hangi hızda nereye gideceğini gösteren birşey koymak istiyorum çokk uğraştım araştırdım bulamadım bilginiz var mı ? Son olarak topum hareketi sonlandırmıyor ivmeyi kazandırdıktan sonra durmadan devam ediyor durmuyor.

    • yasirkula dedi ki:

      Topun sekmesinin stabil olmamasını bilemedim, ben bu tarz bir sıkıntı yaşamamıştım. Topun hareketini sonlandırması için Rigidbody’sindeki “Drag” ve “Angular Drag” değerlerini biraz artırabilirsiniz.

      Büyüyüp küçülen şey için anladığım kadarıyla en azından 2 objeye ihtiyacınız var: büyüyüp küçülen şey ve onun parent’ı olacak olan boş bir obje. Bu boş objeye bir script verip LateUpdate fonksiyonunda transform.position’ını topun transform.position’ına eşitleyerek onun topu takip etmesini sağlayın. Bu boş objenin child’ı olan büyüyüp küçülen şeyi ise, boş objenin Scale’inin z değerini değiştirdikçe boş objenin Z ekseni yönünde (mavi ok) büyüyüp küçülecek şekilde yerleştirin. Artık boş objenin transform.eulerAngles’ını değiştirerek büyüyüp küçülen şeyin yönünü ayarlayabilir ve boş objenin transform.localScale’inin z değerini değiştirerek de büyüyüp küçülen şeyin boyutunu ayarlayabilirsiniz.

  2. Sami dedi ki:

    Bunun Üzerinden Unity İçin Modelleme Yapabilirmiyiz

    • yasirkula dedi ki:

      Bildiğim kadarıyla henüz Unity direkt .glb import edemiyor, o yüzden dışarı aktardığınız .glb dosyasını bir program vasıtasıyla .fbx’e çevirmeden Unity’e atmanız mümkün değil.

      • Sami dedi ki:

        Teşekkürler eğer çevirebilirsem çok işime yarar zaten banda ahım şahım grafikler lazım değil
        Pizel pixel olsada yeter

      • Sami dedi ki:

        Aklıma Gelmişken Programın data dosyalarında
        /storage/emulated/0/Android/data/com.yasirkula.blocks360/files/Saves/Kayıt 1.bl3

        Kayit1.bl3 olarak gözüküyor bl3 unity destekliyormu

      • yasirkula dedi ki:

        .bl3 sadece Blocks 360’a has bir dosya türü, diğer programlarda çalışmaz maalesef.

      • Sami dedi ki:

        Tamam Teşekkürler

  3. Celal dedi ki:

    Minecraft domuzunu tanıtıma eklemem güzel taktik. Sevdim uygulamayı.

  4. Burak Duman dedi ki:

    Tebrikler çok güzel olmuş

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.