Unity3D-deki kamera açısı problemi

Posted: 08 Ağustos 2013 by celalqurbanov in Oyun Tasarımı, UNITY 3D
Etiketler:,

Merhaba .. Bu benim ilk dersim . O yüzdende hatam olursa kusura bakmayın . Bu dersi benim arkadaşlarım rica etdi . Şöyleki bazen dağ oluştururken first person controllorun açısına göre dağ bazen gözüküyo bazen gözükmüyo . Bunun nedeni kameranın açısının uzağa iyi görmeye “programlanmamasıdır .” Bu problemi hall etmek için  aşağıda dediklerimi yapmanızı isticem :

1) First Person Controllor`un içindeki camera`yı seçin .
2) İnspector kısmında Near ve Far sözcüklerini görüceksiniz . Nearı yapabildiyiniz kadar aşağı bir değere düşürün .
3) Far`i ise 2000-3000 verirsen bu problem hallolur .

Anladığınız üzere buradaki Far uzaktaki nesneleri nasıl görüceğimizi belirtir . Buradaki near ise yakındaki nesnelerin nasıl göründüyünü belirtir . Ben çoğunlukla aşağıdaki değerleri veriyorum .

Near : 0.01
Far : 2500

Sıradaki derslerimizde görüşmek üzere . Hoşça kalın .

Yorumlar kapatıldı.