Online Oyunlar Konulu Araştırma Ödevi Anketi (Tamamlandı)

Yayınlandı: 05 Nisan 2013 yasirkula tarafından Çerez Kırıntıları, Diğer, PC Bilgi Bankası içinde

Herkese merhaba,

Üniversitede bir dersin araştırma ödevinde konum olan “Online Oyunları Oyuncular İçin Cazip Kılan Faktörlerin Araştırılması” için oluşturduğum İngilizce anketi 331 kişinin katılımıyla tamamladım. Buradan da linke tıklayıp ankete katılan herkese teşekkürler.

Anket buydu: https://docs.google.com/forms/d/1CTOmyMe…8/viewform

Anketin sonuçları ise burada: https://yasirkula.com/2013/05/17/exploration-of-motives-for-playing-online-games/

NOT: Sonuçların bulunduğu tablolar neden İngilizce? Çünkü sonuçları başka yerlerde de paylaşacağım.

yorum
  1. Yusuf Aydın dedi ki:

    Tebrikler…Başarılarının devamını dilerim.

  2. melih dedi ki:

    ben online oyun yapmak istiyorum da hangi programla yapayım

  3. melih dedi ki:

    ya ben unity 3d den bir program yapıyorum kod yazarken bir hata alıyorum http://www.youtube.com/watch?v=9PwZ_JG-h2M
    linki bu
    kod ise bu

    var spawnPoints:Transform;
    private var waypoint=new Array();
    private var mesafe:float;
    private var sayac:int=0;
    
    function Start(){
    var i=0;
    for(var child:Transform in spawnPoints){
    waypoint[i]=child;
    i++;
    }
    }
    
    function Update () {
    mesafe=Vector3.Distance(transform.position,waypoint[sayac].position);
    //transform.LookAt(waypoint[sayac].position);
    
    var relavitePos=waypoint[sayac].position-transform.position;
    var rotation=Quaternion.LookRotation(relavitePos);
    transform.rotation=Quaternion.Slerp(transform.rotation,rotation,Time.deltaTime);​
    
    transform.Translate(Vector3.forward/3);
    if(mesafe=waypoint.length){
    sayac=0;
    }
    
    }
    

    hata veriyor hatam nerde bi baka bilirmisiniz

    • yasirkula dedi ki:

      Heralde şöyle düzenleme yapmalısın:

      if(mesafe==waypoint.length){
      sayac=0;
      }

      • melih dedi ki:

        unity burda sorunun olduğunu söylüyor :
        transform.rotation=Quaternion.Slerp(transform.rotation,rotation,Time.deltaTime);​
        ama sorunu anlamadım bi bakarmısınız

      • yasirkula dedi ki:

        Evet çok ilginç bir sorun varmış orada. İmleci o satırın en sonuna getirip backspace’e bir kere basınca şaşıracaksın çünkü o satırın en sonunda görünmez bir karakter olduğunu farkedeceksin. Sorunun kaynağı da bu. Onun dışında kod bende başka hatalar da verdi ve sonunda kodu şöyle değiştirdim:

        var spawnPoints : Transform;
        private var waypoint = new Array();
        private var mesafe : float;
        private var sayac : int=0;
        
        function Start() {
        	var i=0;
        	for( var child:Transform in spawnPoints ) {
        		waypoint[i] = child;
        		i++;
        	}
        }
        
        function Update () {
        	var waypointPos : Vector3 = ( waypoint[sayac] as Transform ).position;
        	mesafe=Vector3.Distance( transform.position, waypointPos );
        	//transform.LookAt(waypoint[sayac].position);
        
        	var relavitePos = waypointPos - transform.position;
        	var rotation = Quaternion.LookRotation( relavitePos );
        	transform.rotation = Quaternion.Slerp( transform.rotation, rotation, Time.deltaTime );
        
        	transform.Translate( Vector3.forward / 3 );
        	if( mesafe <= waypoint.length ) {
        		sayac=0;
        	}
        } 

        Eğer kod düzgün çalışmazsa en sondaki if’i şöyle değiştirmeyi dene:

        if( mesafe >= waypoint.length ) {
        	sayac=0;
        } 
  4. melih dedi ki:

    ya o sorunu da çözdüm teşekkür ederim ama bir sorun daha çıktı karşıma bu kez araba yuvarlak çiziyor

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s